Avez vous tester la TTM56S ?????
Bonjours à tous,
Voilà, je sais que beaucoup de gens on une TTM 56, mais avez testez la TTM56S ?
Quelles différences pour vous? Mieux, moins bien, pareille.
Avez vous aussi tester la empath ??? Grosse différence de fader avec les TTM ?
Car je pense, si j'arrive à revendre ma PMC 280, m'offrir une tite TTM ou empath......
Merci de vos réaction.
Musicalement.
Voilà, je sais que beaucoup de gens on une TTM 56, mais avez testez la TTM56S ?
Quelles différences pour vous? Mieux, moins bien, pareille.
Avez vous aussi tester la empath ??? Grosse différence de fader avec les TTM ?
Car je pense, si j'arrive à revendre ma PMC 280, m'offrir une tite TTM ou empath......
Merci de vos réaction.
Musicalement.
At 10:58 AM 4 November 2009
Dj Thomas ANDERSON wrote
The TTM 56 has been the world's most popular performance mixer for many years.
The new TTM 56S improves with several new features:
Universal internal power supply works anywhere you can plug into 100-240 VAC.
All four inputs are now Phono/Line switchable - plug in 4 turntables or 4 CD players, or any combination.
Both 1/4" and 3.5 mm headphone jacks are now provided on the front.
The Transform switches are now Kill switches.
Operation is simplified by putting all the controls on top, increasing the width by one inch. Text is now readable in the dark under black light.
The three long-lasting non-bleed magnetic faders did not change, as they are still the best in the business!
Le seul truc intéressant sont les new Switches on All 4 Inputs comme sur le SLIII
The new TTM 56S improves with several new features:
Universal internal power supply works anywhere you can plug into 100-240 VAC.
All four inputs are now Phono/Line switchable - plug in 4 turntables or 4 CD players, or any combination.
Both 1/4" and 3.5 mm headphone jacks are now provided on the front.
The Transform switches are now Kill switches.
Operation is simplified by putting all the controls on top, increasing the width by one inch. Text is now readable in the dark under black light.
The three long-lasting non-bleed magnetic faders did not change, as they are still the best in the business!
Le seul truc intéressant sont les new Switches on All 4 Inputs comme sur le SLIII
At 12:25 PM 4 November 2009
Dj Braxton wrote
Merci braxton, ça je le savais déjà. Tu as aussi oublié le cordon d'alimentation.
Mais as tu déjà tester une empath?
Quel différence as tu sentis par rapport a ta TTM ?
Je sais aussi la différence de cross et fader entre ces 2 modèles. Mais pourquoi du P&G sur une empath ?
Mais as tu déjà tester une empath?
Quel différence as tu sentis par rapport a ta TTM ?
Je sais aussi la différence de cross et fader entre ces 2 modèles. Mais pourquoi du P&G sur une empath ?
At 8:04 PM 4 November 2009
Dj Thomas ANDERSON wrote
To post on the forum you need to log in. Click here to log in, or if you do not yet have an account then click here to create an account.